Personalizacja

🔔 WAŻNE INFORMACJE PRZED ZAKUPEM 🔔

✔️ Jak zamówić produkt personalizowany?

  1. Wypełnij pole z tekstem (jeżeli Twój tekst ma powyżej 100znaków, wpisz tekst wyślę mailem/ jeżeli masz projekt, logo , przed zakupem napisz meila na poczta@yolli.pl , przed płatnością musimy być pewni że sprostamy zadaniu.

    Opłać zamówienie (⚠️ nie wybieraj płatności za pobraniem – produkty personalizowane nie są wysyłane za pobraniem).

  2. Wiadomość do sprzedającego w okienku UWAGI : podaj czcionkę, w której mamy wykonać napis.

    • Dostępne czcionki: 1 | 2 | 3 | 4

    • Jeśli chcesz inną – podaj jej nazwę (jeśli ją posiadamy, zrobimy napis taką czcionką).

📧 Masz własny projekt lub bardziej skomplikowany pomysł?
Napisz do nas przed zakupem: poczta@yolli.pl


❌ Zwrot produktów personalizowanych

Pamiętaj, że w przypadku zamówień personalizowanych nie przysługuje zwrot ani wymiana.


ℹ️ Ważne ograniczenia techniczne

  • Jeśli przy danym produkcie nie ma pola "Grawer" / miejsca na tekst → oznacza to, że nie wykonujemy na nim personalizacji.

  • Grawer wykonujemy tylko na prostych powierzchniach (i nie na wszystkich).


Usługa personalizacji wydłuży czas realizacji (+1–2 dni).