-
FAQ - najczęściej zadawane pytania
FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
- Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie, rejestracja nie jest konieczna. - Czy wysyłka jest darmowa?
Jeśli wartość przedmiotów w koszyku przekroczy 200 zł wysyłka automatycznie stanie się darmowa. Na karcie produktu mają Państwo podgląd kosztów wysyłki danego przedmiotu. - Jaki jest termin realizacji zamówień?
Zamówienia realizowane są na bieżąco z gwarancją wysyłki tego samego dnia jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone lub została wybrana wysyłka za pobraniem do godziny 12. Dotyczy produktów przy których czas realizacji to 24h. Termin gwarantowany dotyczy dni roboczych. - Zamówienie zostało złożone w sobotę, kiedy mogę spodziewać się wysyłki?
Zamówienia wysyłane są w dni robocze, oznacza to że zamówienie może zostać przygotowane jeszcze tego samego dnia lecz zostanie ono wysłane w pierwszy dzień roboczy. Sytuacja dotyczy także niedziel oraz świąt. - Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
Tak, szczegóły dotyczące zwrotów można znaleźć w zakładce "Zwroty i reklamacje" - Otrzymany przedmiot jest uszkodzony / niekompletny, co w takiej sytuacji?
Reklamacje rozpatrywane są na bieżąco, najszybszą drogą zgłoszenia problemu jest przesłanie informacji na adres poczta@yolli.pl - odpowiadamy zwykle w kilka godzin od otrzymania wiadomości.