• FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
  1. Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
    Nie, rejestracja nie jest konieczna.

  2. Czy wysyłka jest darmowa?
    Jeśli wartość przedmiotów w koszyku przekroczy 200 zł wysyłka automatycznie stanie się darmowa. Na karcie produktu mają Państwo podgląd kosztów wysyłki danego przedmiotu.

  3. Jaki jest termin realizacji zamówień?
    Zamówienia realizowane są na bieżąco z gwarancją wysyłki tego samego dnia jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone lub została wybrana wysyłka za pobraniem do godziny 12. Dotyczy produktów przy których czas realizacji to 24h. Termin gwarantowany dotyczy dni roboczych.

  4. Zamówienie zostało złożone w sobotę, kiedy mogę spodziewać się wysyłki?
    Zamówienia wysyłane są w dni robocze, oznacza to że zamówienie może zostać przygotowane jeszcze tego samego dnia lecz zostanie ono wysłane w pierwszy dzień roboczy. Sytuacja dotyczy także niedziel oraz świąt.

  5. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
    Tak, szczegóły dotyczące zwrotów można znaleźć w zakładce "Zwroty i reklamacje"

  6. Otrzymany przedmiot jest uszkodzony / niekompletny, co w takiej sytuacji?
    Reklamacje rozpatrywane są na bieżąco, najszybszą drogą zgłoszenia problemu jest przesłanie informacji na adres poczta@yolli.pl - odpowiadamy zwykle w kilka godzin od otrzymania wiadomości.